Widerøe1. plass

Byrå: McCann
Kreativt team:
Konsulent: Janne Espevalen
Prosjektleder: Camilla von Borcke
Prod.selskap: Sagveien Resort
Kunde: Widerøe
Juryens begrunnelse:

En gjeng morgenkvikke folk kunne gledelig konstatere at nivået i oktober var som rundstykkene til Annebeth. Og de var gode. Som det ble sagt: Mindre flaut og mer bra, med fine og verdige pallplasseringsinnehavere. På toppen troner et flyselskap i medvind.
1. Widerøe
Gullet i oktober går til Widerøes to spoter for kampanjen som inviterer én gjest fra hver av selskapets destinasjoner til å bli med å feire årets flyselskap. Som juryen forøvrig synes er en veldig god kampanje. God idé i bånn, godt produsert, godt skuespill og ikke minst relevant eksponering av destinasjonene. Dessuten er stemningen deilig nede, og ikke rølpete oppe, som det gjerne blir når destinasjoner samles til fest.

»
Fest 1
»
Fest 2