Synnøve Finden1. plass

Kreativt team:
Konsulent: Bjørn Polmar
Prosjektleder: Suzanne Bonnevie Lorck
Prod.selskap: Sagveien Resort
Kunde: Synnøve Finden
Juryens begrunnelse:

Alt dreier seg egentlig om ost, hvis man bare vil. Nå også førsteplassen i sølvmikken. Synnøve Finden klarer gjennom en mild, lett og humørfylt tone, å skape et deilig univers av hverdagslige uttrykk med osteskiver i mellom. Dette er strengt tatt pensum fra Westerdals, likevel synes juryen at Synnøve-teamet har vært lure som har klart å knytte produktet så tett opp til våre velkjente uttrykk og nesten, bare nesten, gjøre de til sine. Ja, vi skjønner at dette er tullball men det er helt greit, nettopp fordi det blir gjort på en sympatisk, uanstrengt og neppå måte. Neppå, betyr forretsen neppå osteskivene, der du skal legge skinken før du kyler den inn i ovnen med sterk sennep og hjemmebakt brød under.

»
hadebra
»
gidderu eller
»
er der om ti