Mars 2005

Norsk Tipping1. plass

Kreativt team:
Prod.selskap: Stig og Stein Radiobyrå
Kunde: Norsk Tipping
Juryens begrunnelse:

"Endelig en klassisk radioreklame etter mye dogmeradio" var en kommentar fra juryen. God idé, rett på sak, en killerjingle og en bra produksjon, gjør at Norsk Tipping går rett til topps. Underholdene, selv for de som syntes livet er morsomt uten fotball.

»
Mar 01
»
Mar 02

Rema 10002. plass

Kreativt team:
Prod.selskap: Stig og Stein Radiobyrå
Kunde: Rema 1000
Juryens begrunnelse:

Rema 1000 følger opp suksessen "Dagligvarehandelens ABC" med nok en glimrende spott. I et ellers støyende reklamebrekk er disse spottene i et behagelig tempo. Vi gleder oss til flere avsløringer fra konkurrerende kjeder.

»
Mar

Ditt Distrikt3. plass

Kreativt team:
Prod.selskap: Stig og Stein Radiobyrå
Kunde: Ditt Distrikt
Juryens begrunnelse:

Morsomme spotter om Dietrich Trickt og Gynter Net i en radioteaterverden sjarmerte juryen. Mye story for penga men noen i juryen hadde litt vanskelig med å henge med på alt.

»
Mar 01
»
Mar 02
»
Mar 03